Šobrīd pasaulē Pole Dance pastāv kā fitnesa un mākslas veids, kas apvieno deju un akrobātiku. Pole Dance prasa ne tikai uzdrīkstēšanos, bet arī spēku, izturību, lokanību un koordināciju.

Dejas ap pilonu nostiprina vēdera un muguras muskulatūru kā arī pilnvērtīgi veicina visa ķermeņa attīstību, strādajot tikai ar savu svaru. Pole Dance treniņš ietver locītavu un muskuļu iesildīšanu, spēka vingrinājumus, lokanības attīstīšanu, deju kustības un paņēmienus uz paša pilona. Katra nodarbība beidzas ar mierīgu atsildīšanos.

Pole Dance ir daudzveidīgs un sievišķīgs dejas un fitnesa veids, kur katra var atrast savu īpašo virzienu un izpausmes stilu. Jāsaka gan, ka tas nav tik viegli, kā izskatās. Taču ar laiku, pacietību un regularitāti jebkura sieviete sasniedz vieglumu kustībās, graciozitāti un pārliecību sevī.

Studijā Pole & Harmony ir vairākas Pole Dance nodarbības. Sīkāk par tām lasi zemāk.

Pole Dance Beginner

Nodarbības iesācējiem, kurās tiek apgūti bāzes griezieni, tvērieni uz pilona, dejas elementi un sagatavojoši triki uz pilona. Nodarbība ietver gan dejas elementus pie pilona, gan bāzes spēka elementus, tāpēc uz šo nodarbību velkam šortus un līdzi vienmēr ir legingi vai getras. Ja ir jūtīgi ceļi, tad noteikti nepieciešami ceļa sargi un var noderēt arī zeķītes.

Šīs nodarbības paredzētas iesācējiem bez iepriekšējas pieredzes taču, jāņem vērā, ka nodarbības nav fiziski vieglas. Liela slodze ir uz ķermeņa augšdaļu, pleciem, rokās un korseti.  Tiek nostiprināts un trenēts viss ķermenis.

Ja ir problēmas ar vestibulāro aparātu, bijuši smadzeņu satricinājumi vai kādas traumas, nesenas operācijas, diska trūces vai problēmas ar ceļiem- par to OBLIGĀTI ir jāziņo trenerim. Ja nodarbības laikā kaut kas sāk sāpēt vai kļūst slikti arī jāinformē treneris. Nodarbība paredzēta iesācējām.

 

Pole Fitness & Tricks nodarbība

Kursa programmas nodarbības ar iespēju pievienoties jebkurai!
Pole Fitness nodarbībās tiek nostiprināts pilnīgi viss ķermenis un uzlabota vispārējā fiziskā sagatavotība!
Dotajiem uzdevumiem vienmēr tiek sniegta alternatīva. Šo nodarbību fokuss ir: 

• attīstīt spēku un izturību;
• uzlabot korsetes muskulatūru un samazinās vidukļa apkārtmēru;
• attīstīt dziļo muskulatūru;
• uzlabot lokanību;
• uzlabot stāju;
• nostiprināt kāju un dibena muskulatūru;
• attīstīt roku un muguras muskulatūru;
• attīstīt koordināciju un līdzsvaru;
• aktivizēt vielmaiņu;
• uzlabot sirds un asinsrites sistēmas darbību;
• celt pašapziņu un noteikti uzlabot garastāvokli;

Nodarbība paredzēta gan turpinātājām, gan iesācējām.

 

Pole Tricks- Conditioning

Nodarbības balstītas uz spēka attīstību, triku pilnveidošanu, tehniski drošu izpildījumu un sagatavošanu grūtākiem elementiem uz pilona. Šajā nodarbībā detalizētāk strādājam uz roku, elkoņu stājām pie pilona, bāzes trikiem, sevis celšanas veidu un tvērienu pilnveidi un attīstību, kā arī pakāpeniski sagatavojāmies sarežģītākiem elementiem. Nodarbība paredzēta gan turpinātājām, gan iesācējām.

 

Pole Tricks & Spins

Šajā nodarbība tiek attīstīti sarežģītāki griezieni un griezienu kombinācijas. Apgūstam foršus un jaunus trikus un mācāmies to kombinēt. Fiziski grūta, izaicinājumiem pilna, jautra un interesanta nodarbība. Nodarbība paredzēta turpinātājām!

 

Pole Combo & Choreo

Šajā nodarbībā savienojam dejas elementus ar trikiem. Veidojam dejas frāzes, lai uzlabotu izturību un izkoptu izpildījumu. Mācamies veikt pārejas no trika uz triku, no zemes uz pilona u.tml.

Šī nodarbība ietver lielākoties bāzes trikus, fokuss ir izpildījums un izturība. Nodarbība paredzēta turpinātājām un iesācējām, kuras meklē izaicinājumu!

 

Pole Dance Exotic

Nodarbība augstpapēžu kurpēs ( Strip kurpēs ). Dejas nodarbība, kurā attīstām plastiku, seksualitāti un sievišķību. Nodarbība ietver partera tehnikas ( dejas tehnikas uz grīdas), bāzes griezienus uz pilona un pamata dejas elementus. Fokuss šajās nodarbības ir izpildījums, lokanība un ķermeņa apzināšanās. Šī nodarbība pilnveido sievišķību, taču tā nav fiziski viegla. Nodarbība paredzēta iesācējām.

 

Pole Stretching

Šīs nodarbības ir obligāti nepieciešamas, ne tikai nodarbojoties ar Pole dance, bet kā arī traumu profilaksei un pilnīgai labsajūtai, kā ķermenī tā prātā.
“Veselā ķermenī, vesels gars!” Uzsvars šajās nodarbībās būs uz špagatu attīstīšanu, taču lai sabalansēti attīstītu lokanību, piestrādāsim pie krūškurvja atvēršanas un lokanības attīstīšanu plecos.
“Pole Stretching” nodarbības palīdzēs izprast kā pareizi, droši un pakāpeniski attīstīt un pilnveidot lokanību ilgtermiņā. Pilons tiks izmantots kā palīg inventārs.
Nodarbībās daudz tiks stāstīts par tehniski pareizu vingrinājumu izpildi, tiks doti instrumenti kā ātrāk un drošāk progresēt un pats galvenais, lai sasniegtais rezultāts saglabājas ilgtermiņā. Nodarbība paredzēta visiem līmeņiem.

 

 

-Visās nodarbībās tiek sniegtas zināšanas par tehniski pareizu vingrinājumu izpildi kā arī sniegta informācija par konkrētu vingrinājumu nepieciešamību.

Izvēlies savu veidu un gaidām visas drosmīgās vai kautrīgās, jau zinošās vai tikai zinātkārās uz Pole Dance nodarbībām studijā Pole & Harmony!

 

Nodarbības vada B kategorijas vecākā trenere, sertificēta Pole dance pasniedzēja Anete

Pole Beginner nodarbības vada Stella​ ​Upaciere​ ​-​ ​dejotāja,​ ​deju​ ​skolotāja,​ ​horeogrāfe.

Vairāk par Stellu mūsu treneru sadaļā.

Sekojiet mūsu treneru gaitām Instagram kontā @anete.blaua un @stella.upcre 😉

Pieteikties